niedziela, 21 lutego 2016

Dzień zaczynamy od....

niestety nie od kawy..;p chociaż nie mam zamiaru z niej rezygnowac:) Jednak po przebudzeniu lepiej wypic szklankę wody z cytryną! najlepiej 20-30 min przed śniadaniem. Już piszę dlaczego...
Woda wypita na czczo z cytryną poprawi nasze trawienie oraz przyspieszy metabolizm (co jest bardzo ważne jesli chce się zgubic te pare kilo) , ale to nie jedyne plusy.. oczyszcza nasz organizm z toksyn , dodaje energii ,redukuje cellulit oraz poprawia wygląd naszej skóry.


                                            

                          


Ważne jest też aby dziennie spożywac min. 1,5-2 litry płynów. Oczywiście mam na myśli wodę i  zieloną herbate bez cukru . Zadnych gazowanych czy słodzonych napoi! ( wiadomo od czasu do czasu mozna sie skusic ;) )

                         


A teraz czas na najważniejszy posiłek dnia czyli śniadanie! o krótym niestety wiele osób zapomina albo nie ma na nie czasu... Powinno się spożywac 5 posiłków dziennie, w małych porcjach. Ja spożywam 4 . Oczywiście nie musze chyba wspominac o produktach jakie powinno sie spożywac aby jesc zdrowo :)
Zeby dieta przynosila efekty ważne jest rowniez ograniczenie soli...niestety ta zatrzymuje wode w naszym organiźmie przez co mamy wiecej cm tu i tam ...jej nadmiar przyczynia się takze do powstawania cellulitu...wiec warto ja troche ograniczyc i zastapic innymi przyprawami:)  Moje dzisiejsze sniadanie....

                             



A na drugie śniadanie pyszny koktajl ! z 1 banana , jogurtu naturalnego i truskawek (mrozonych).

                            



                                

1 komentarz:

  1. świetny post! Sama także uwielbiam koktajle.
    btw. zapraszam do mnie! dopiero zaczynam :)
    http://takenbp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń