piątek, 19 lutego 2016

no to zaczynamy...

Postanowiłam założyc bloga jako moją motywację do realizacji swoich celów. Kolejny rok..(.tak, tak już nie raz próbowałam;p ) zmagam się z próbą osiągnięcia mojej wymarzonej sylwetki..:) Nie brakuje mi znowu aż tak dużo... jednak moje lenistwo i brak wytrwałości zawsze bierze góre;p Chciałabym schudnąc ok 4 kg i wyrzezbic sylwetke...(niestety baardzo ciezko mi zgubic nawet 1kg;/) jestem fanka modelek Victoria's Secret , wg mnie maja one idealne sylwetki ... która z nas nie chciałby miec takiej figury? Jednak przekonalam się , że same cwiczenia nie wystarcza ...a przynajmniej w moim przypadku... niestety potrzebna jest również dieta.. a ja kochaaam slodycze <3 zazwyczaj wytrzymuje ok tygodnia i pozniej zapominam , że w ogóle byłam na diecie;p Ale koniec...trzeba cos w koncu zmienic a nie tylko gapic sie na zdjecia tych wysportowanych dziewczyn i narzekac ! Na szczescie bardzo lubie cwiczyc :) 4 razy w tyg chodzę na siłownię. Czas jednak zmienic swoj jadlospis i styl zycia na stałe!koniec z lenistwem i wymówkami! Do lata jeszcze troszke czasu mam :) Będę sie z wami dzielic moimi postepami . Ale nie tylko o tym chciałam tu pisac... bede sie równiez dzielic opiniami na temat sprawdzonych kosmetykow:) bede rowniez umieszczac zdjecia moich stylizacji zarowno tych sportowych jak i wyjsciowych :)
Mam nadzieje ze znajdzie sie pare osob ktore beda mnie wspierac a moze i dolacza do mnie i tez wprowadza zmiany w swoje zycie :) Czy wy tez tak macie ze bardzo cos chcecie osiagnac ale pozniej szybko tracicie swoj zapał i konczy sie na oglądaniu zdjęc...czytaniu porad o dietach i cwiczeniach...ale z wprowadzeniem w zycie ciezko... ?












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz