piątek, 26 lutego 2016

Olej kokosowy

Jeden z moich ulubionych kosmetyków! Olej kokosowy ma wiele zastosowań...kosmetycznych i nie tylko.
Ja używam go do ciała i cery :) świetnie nawilża , ma właściwości odżywcze i łagodzi podrażnienia. Nie uczula! przynajmniej ja nie mam z tym żadnego problemu... mam bardzo delikatną i wrażliwą skórę, większośc kosmetyków powoduje u mnie zaczerwienienia ;/ aa i zapomniałam dodac, że niweluje rozstępy oraz zapobiega powstawaniu nowym :) Dużo dziewczyn używa go też na włosy , ja osobiście jeszcze nie wypróbowałam choc stosuje go już dosc dlugo... O istnieniu olejku kokosowego i jego zastosowaniu dowiedziałam się parę lat temu z artykułu w którym było opisane jak dba o cerę Miranda Kerr :)
Jeden minus teko specyfiku...jest to olejek..wiec pozosawia tłustą warstwe na skórze (nie tak bardzo jak oliwka) dlatego stosuje go głównie na noc i po opalaniu :)

                               



                                          


Od niedawna stosuje także w kuchni :) naprawdę polecam dziewczyną , które lubią dbac o urodę i prowadza zdrowy styl zycia :) niedługo wypróbuje również na włosach :)


                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz