środa, 9 marca 2016

szara spódniczka

Outfit na dzis to szara , prosta spódniczka , jasny sweterek i botki na szpilce :) Do takiej spódniczki pasuje praktycznie wszystko, szary można łączyc z roznymi kolorami. Najbardziej podoba mi się w zestawieniu z pudrowym różem , niestety moje dodatki w tym kolorze , które zamówiłam jeszcze nie doszly... ale jak widac inne laczenia tez pasuja...zarówno ze szpilkami jak i z obuwiem sportowym:) na dzis wybralam szpilki , ale dla porownania zrobiłam tez zdjęcia w air maxach. Brakuje mi troche koloru , w końcu idzie wiosna...no ale trzeba się wybrac dopiero na jakies wiosenne zakupy bo mam braki w szafie;p:) dla urozmaicenia fajnie by też wyglądały rajstopy w drobne groszki albo serduszka :)



                               




                                



                            



                            



                                    



                                      



                               



                               


Sweterek,spódniczka, bluzka - New Yorker
Torebla-Pimark
Adidasy- Nike air max

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz