niedziela, 6 marca 2016

White...

Zdjęcia z dzisiejszego spaceru:)Niestety z powodu niskiej temperatury..tylko 5 stopni :( nie moge  sobie jeszcze pozwolic na wiosenny płaszczyk...Dziś cała na biało (poza sweterkiem) i bardziej sportowo niż ostatnio :) Nie wiem jak was ale mnie ta pogoda już dobija...tak nie mogłam się doczekac marca..kiedy bedzie bliżej wiosny...a tu temperatury zamiast wzrasatc to spadły :( w nocy mamy nawet na - :( Mam nadzieje , że do kwietnia się wypogodzi bo zakupiłam już sporo wiosennych ciuszków , które czekają na odpowiednią pogodę. Ogólnie w kwietniu na pewno bedzie dużo więcej działo na blogu, gdyż zamówiłam rownierz sporo kosmetyków i na pewno podziele się swoją opinią :)A u was jak ? wiosennie czy jeszcze nie bardzo ?

Troche mam przymrużone oczy , ale niestety z powodu uczulenia bardzo mi łzawiły :/


                        


                        





                         





                         



                           






                           



                              



                             



                                



    



              



 

Kurtka- New Yorker
Spodnie- H&M
Sweterek-Madonna
Torebka-Primark
Buty-Nike airmax



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz